პროექტის სახელწოდება:
''ენერგიის დაზოგვა"
პროექტის მთავარი იდეა;
როგორ გავათბოთ ბინა ენერგიის დაზოგვით.
პროექტის აქტუალობა.
მოსწავლეები ისწავლიან ენერგიის დანაზოგით როგორ გაათბონ ბინა.
პროექტის მიზნები:
ენერგიის დაზოგვის ხერხების მონახვა.
მონაწილეთა ასაკი:
14-15
ვადები/ხანგრძლივობა:
ერთი კვირა.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას;
მოსწავლეები ისწავლიან მონაცემთა წარმოდგენას ცხრილების და დიაგრამების სახით
ენერგიის ხარჯვის ეკონომიას, გაიზრდება ოჯახის ბიუჯეტი მოსწავლეები მიეჩვევიან ,
ისწავლიან ენერგიის დაზოგვას.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები;
ცარცი, ფურცელი.ფანქარი. დაფა. სახაზავი. საწერი კალამი.
პროექტის მსვლელობა;
დავყოფ 2 ჯგუფად.თითოეულ ჯგუფს გავუნაწილებ ფუნქციებს. მივცემ დავალებას;
თუ რამდენად ენერგოაქტიურია თქვენი საცხოვრებელი სახლი.
ამისათვის მივცემ ასეთ კითხვებს;
რა მასალისგან არის დამზადებული სახლის კედლები?
არის თუ არა ფანჯრები ორმაგი მინის?
აქვს თუ არა იატაკს და სახურავს თბოიზოლაცია?
აქვს თუ არა კედლებს მიწაყრილი?
აქვს თუ არა მცირე ზომის ფანჯრები ჩრდილოეთის მხარეს?
აქვს თუ არა საიზოლაციო სიცარიელე კედლებში ან საიზოლაციო ხის ჩარჩოები?
აქვს თუ არა სითბომცვლელი და სავენტილაციო სისტემა?
იყენებთ თუ არა სათბურის პრინციპს?
მოიფქრეთ რა შეგიძლიათ შეცვალოთ თქვენს საცხოვრებელ სახლში ;რომ დაზოთ მეტი ენერგია.
თითოეული ჯგუფი მოიტანს დავალებებს და მოვახდენთ პრეზენტაციას.
საგნებთან კავშირი:
ფიზიკა. მათემატიკა.
პროექტის ხელმძღვანელი;
მარინე ბადუაშვილი.
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
marinebaduashvili@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
http://narinebaduashvili.blogspot.com/
''ენერგიის დაზოგვა"
პროექტის მთავარი იდეა;
როგორ გავათბოთ ბინა ენერგიის დაზოგვით.
პროექტის აქტუალობა.
მოსწავლეები ისწავლიან ენერგიის დანაზოგით როგორ გაათბონ ბინა.
პროექტის მიზნები:
ენერგიის დაზოგვის ხერხების მონახვა.
მონაწილეთა ასაკი:
14-15
ვადები/ხანგრძლივობა:
ერთი კვირა.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას;
მოსწავლეები ისწავლიან მონაცემთა წარმოდგენას ცხრილების და დიაგრამების სახით
ენერგიის ხარჯვის ეკონომიას, გაიზრდება ოჯახის ბიუჯეტი მოსწავლეები მიეჩვევიან ,
ისწავლიან ენერგიის დაზოგვას.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები;
ცარცი, ფურცელი.ფანქარი. დაფა. სახაზავი. საწერი კალამი.
პროექტის მსვლელობა;
დავყოფ 2 ჯგუფად.თითოეულ ჯგუფს გავუნაწილებ ფუნქციებს. მივცემ დავალებას;
თუ რამდენად ენერგოაქტიურია თქვენი საცხოვრებელი სახლი.
ამისათვის მივცემ ასეთ კითხვებს;
რა მასალისგან არის დამზადებული სახლის კედლები?
არის თუ არა ფანჯრები ორმაგი მინის?
აქვს თუ არა იატაკს და სახურავს თბოიზოლაცია?
აქვს თუ არა კედლებს მიწაყრილი?
აქვს თუ არა მცირე ზომის ფანჯრები ჩრდილოეთის მხარეს?
აქვს თუ არა საიზოლაციო სიცარიელე კედლებში ან საიზოლაციო ხის ჩარჩოები?
აქვს თუ არა სითბომცვლელი და სავენტილაციო სისტემა?
იყენებთ თუ არა სათბურის პრინციპს?
მოიფქრეთ რა შეგიძლიათ შეცვალოთ თქვენს საცხოვრებელ სახლში ;რომ დაზოთ მეტი ენერგია.
თითოეული ჯგუფი მოიტანს დავალებებს და მოვახდენთ პრეზენტაციას.
საგნებთან კავშირი:
ფიზიკა. მათემატიკა.
პროექტის ხელმძღვანელი;
მარინე ბადუაშვილი.
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
marinebaduashvili@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
http://narinebaduashvili.blogspot.com/
მომწონს თქვენი პროექტი
ОтветитьУдалить